TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!
Tájékoztatom, hogy a 2022/2023. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozásra elsősorban online úton van lehetősége.
Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2022. április 22-én éjfélig van nyitva. Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (e-mailben, az intézmény által meghatározott módon) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába.
A hozzánk történő beiratást szíveskedjék jelezni a lakóhely szerinti körzetes általános iskolának.
Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2022/2023. tanév első napjáig (2022. szeptember 1.) kerülhet sor. A fentiek után, legkésőbb 2022. április 29-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek. A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében.
A leendő elsős tanulónk beíratásához az alábbi dokumentumok (lefotózott) feltöltése szükséges:
- A gyermek és szülő nevére kiállított személyi azonosító
- A gyermek és szülő nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány
- Gyermek adó és taj kártyája
- Nyilatkozat - az életvitelszerű lakcímről
- Nyilatkozat - gyermek törvényes képviseletéről
A nyilatkozatok letölthetők ITT!
Amennyiben nagyobb gyermeke már iskolánk tanulója:
akkor tudja az e-Ügyintézés modult használni, ha bővített gondviselői jogosultsággal rendelkezik. (az adott iskolától kell igényelni)
- Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét!
- Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
- Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
- A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat!
Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:
- Nyissa meg a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolapweboldalt, ha a böngészőből más felhasználóként (pl. pedagógus, szülő) használta már a KRÉTA rendszert, akkor a Ctrl F5 billentyűk használatával frissítse a böngészőt, mivel a böngésző korábbi adatokat megjegyzett és ez okozhat problémákat,
- Miután regisztrált új ideiglenes felhasználóként a Belépés előtt csak a felhasználónév és a jelszó beírása szükséges, itt nem kell kiválasztani az intézményt.
- Belépés után válassza ki az ügyintézés indítása menüt!
- Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
- A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat!
- Ha egyéb közlendője és kérése van, kérem azt a megjegyzés rovatban tüntesse fel. ( pl. angol vagy német nyelvet választ gyermeke, vagy az osztályba kerülést illetően van e kérése….stb)
Szeretettel várjuk leendő kis elsőseinket.
Kérdés esetén keressenek minket bizalommal:
E-mail:
Tisztelettel:
Kropfné Knipp Mária
intézményvezető